Gwarancja
Wszystkie produkty prezentowane w sklepie www.tu-meble.pl objęte są odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu rękojmi. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną.
W przypadku wady produktu, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny wraz podaniem proponowanej przez siebie kwoty, o którą cena ma ulec obniżeniu. Istnieje także możliwość odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo usunie wadę.
Czy reklamacja zostanie uznana?
Uznajemy reklamacje w przypadku wad ukrytych, wad fabrycznych lub braku jakiegoś elementu. W takim wypadku wszystkie dodatkowe koszty są po stronie sprzedawcy. Zabieramy uszkodzony towar i wysyłamy nowy lub dostarczamy brakujące elementy.
Kiedy klient żąda zwrotu gotówki - traktowane jest to przez nas jako zwrot. Wtedy koszty wysyłek pokrywa klient.
Jak długo to potrwa?
Ustawowo na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni. W ten czas nie jest wliczana późniejsza realizacja reklamacji.
W jaki sposób można złożyć reklamację?
Reklamację należy zgłosić mailowo na adres sklep@tu-meble.pl. W treści proszę krótko opisać usterkę oraz dołączyć zdjęcie uszkodzenia.
Szczegóły prawne dotyczące reklamacji są dostępne w naszym regulaminie.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem